torsdag, juli 20, 2006

Bubble Girl

Idag på lunchen fick jag ett doftljus av Amalia. He, he! Jag som dissat allt vad hemmaspa och doftljus heter. Det var från C/O Stockholm, luktade lovely och hette Älskling. Det ska helt klart med till USA! Och det är ingen risk att det går sönder eftersom att jag köpt 100 meter bubbelplast till alla mina attiraljer och småpryttlar. Amalia föreslog att jag skulle rulla in mig själv i plasten. Ser framför mig Kathy Bates rollfigur i Fried Green Tomatoes när hon öppnar ytterdörren endast iklädd plastfolie. Fast roligare – eftersom att man kan smälla bubblorna. Kan man kalla det att förena nöje med nöje?

2 kommentarer:

Gonzalita sa...

Hihihi, vid varje bemärkelsedag hädanefter kommer Sporty Spice få väldoft av allehanda slag!

Jag måste bara understryka att skälet till att Älskling-doften valdes är (förutom att det doftade ljuvligast) att Knickedicken bör ju lära sig säga det!
Sporty du får keep us posted om hans framsteg!

Sporty Spice sa...

Såklart! Det enda svenska ordet han kan säga idag är "cepe" så det skadar inte att utöka hans vokabulär. =)