torsdag, augusti 16, 2007

Äääntligen!

Ja. Så var det då äntligen dags. Idag åker jag och Knickedicken till Sverige. Skönt tycker ni säkert. Nu slipper ni höra mig tjata om packning och countdowns. Hehe. Men jag har inte varit hemma på ett år, och de senaste elva månaderna har jag bara träffat fyra (!) av mina vänner och mina föräldrar. Så för mig är det stort.

Idag kommer jag hinna riva av ett sista gympass. Fast i väskan ligger såklart träningskläder, löpardojjor, pulsklocka och iPod. Och datorn hänger med så jag kommer att hålla er uppdaterade så ofta jag kan och hinner. Här och på Facebook.

Sweden Countdown: Lift Off: 14 hours. Touch Down: 22 hours.

1 kommentar:

Desiree sa...

Det är speciellt första gången man åker hem på ett helt år. Ha en underbar semester och se till att njuta mycket av allt och alla. Ser fram emot när du är tillbaka med bilder och berättelser från semestern.