onsdag, augusti 15, 2007

Träningsvärk och packproblem

Aj, vilken träningsvärk jag har i baksida lår och rumpa idag. Min enastående knäböj, knäböj med hantlar lutad mot pilatesboll på vägg, utfall med hantlar och ett ben på pilatesboll, upphopp på bänk (stå med ett ben på vardera sida om en bänk och hoppa upp jämfota på bänken) och gående utfall gjorde susen. Dessutom gjorde jag allt efter 18 intervaller på löpbandet. Fast med Fergies "My hump" i lurarna går det som en dans. Idag tänkte jag köra intervaller och axlar/biceps. Push med "Madonna" tror jag får bli dagens soundtrack.

Idag ska jag försöka packa. La ut allt på sängen för att liksom få en överblick. Undrar om 25 t-shirts är normalt att ta med på en 16-dagarssemster? Särskilt som man har tillgång till tvättmaskin?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hörrö. Sporty. :) Du ska ju inte göra cardio *före* styrketräning. De ä int' bra. Kan ha motsatt effekt och du förbränna dina muskler ... Eller förstod jag bara fel? Cardio alltid *efter* styrkepass. ^^,