onsdag, augusti 15, 2007

Piller- och pulverpackning

Ser inte alla människors packning ut såhär?

13 kommentarer:

Desiree sa...

Trevlig resa. Hoppas det fina vädret håller i sig och att du får det riktigt bra. Hur länge kommer du vara borta?

Sporty Spice sa...

Desiree. Hoppas på härligt sommarväder. Jag är borta i tre veckor, min pojkvän stannar i två.

Anonym sa...

Gillar din packning, haha! Hoppas att Sverige-vistelsen blir bra. Jag kanske ryms i resväskan på tillbaka vägen? =)

or sa...

Blir det inte billigare/lättare att köpa pulvret i Sverige? :-)

Sporty Spice sa...

Ebba. Kommer förmodligen frakta en del smutstvätt och svettigt träningskläder på vägen hem. Vet inte om du vill ligga i min väska då.

Olga. Det är inte en burk utan en zip lock påse så nej, det blir varken billigare eller lättare än så här.

Anonym sa...

Sådär har min packning aaaaldrig sett ut, än ;-) Men det kommer kanske en dag... Finns det inte en viss risk att du blir stoppad i tullen med det där...?

Till den här bloggen kommer jag tillbaka, har massor att läsa och inspireras av! /Ofelia

Sporty Spice sa...

Ofelia. Jag har rest med piller och pulver kors och tvärs över hela jordklotet men aldrig blivit stoppad i tullen. Fast jag packar iofs inte grejerna i handbagaget utan i resväskan. Annars kan det säkert bli problem. Kul att du hittat hir och kommer tilbaka!

Anonym sa...

Hej hej! Vilken rolig sida du har :)

Anonym sa...

haha, härligt =)

or sa...

Sorry, såg inte pillerna :-)

Sporty Spice sa...

Sofie. Tack!

Cizzi. Visst är det. Tur att det finns folk (läs: du) som är lika knäppa som jag. Twins var det va? =)

Olga. Både piller och protein är i ziplocks. Så praktiskt.

Anonym sa...

Vad är det för piller?

Sporty Spice sa...

Carola. Det är inga konstigheter. De bruna är BCAA (grenade aminosyror som minskar risk för muskelnedbrytning och påskyndar återhämtning och som jag tar innan och efter intervallträning). De oranga är vanliga vitamineraltabletter och de vita är kalciumtillskott.