torsdag, maj 03, 2007

Oladdad ingen ursäkt

Torsdag idag vilket betyder kickboxning. Känner mig konstigt nog inte så laddad men det kommer med största sannolikhet så fort jag får linda händerna och dra på mig handskarna. Sen ska jag försöka orka mig tillbaka till gymmet i eftermiddag för att köra intervallerna. Det bästa är att jag vet hur jag kommer att känna mig när allt är klart. Det finns ingenting som går upp emot känslan när man egentligen inte hade så där jättemycket lust att träna men ändå gjort det och gett sitt allt. Oslagbart. Det är faktiskt en bättre känsla än när man är asladdad, har hur mycket ork som helst och världens flow. Så när allt känns småjobbigt gäller det att fokusera på det och visa vem det är som bestämmer. Du eller latmasken.

Dagens Madison-snackis: Nu verkar sommaren ha kommit, de lovar strålande sol och 20-25 grader de närmaste åtta dagarna. Lovely!

Inga kommentarer: