måndag, maj 21, 2007

Helgrapport

Helgen har i stort sett regnat bort. Urtrist väder. Fast perfekt för intensiva träningspass, fixa olika grejer hemma som tvätta, städa och så, mysa runt och dricka te, läsa Flickan som lekte med elden av Stieg Larsson (sketbra fortsättningen på Män som hatar kvinnor) och kolla film. På söndag eftermiddag kom solen tillbaka och vi åkte över till kusin Steve och hans gravida fru Bree i grannstaden Middletown och hade en schysst BBQ. Blackend T-bone steak, grönsaksspett och ett glas vitt. Till eftersätt söta jordgubbar.

BTW. Har du en blogg på blogg.se och undrar varför jag slutat kommentera? Det beror på att jag inte kan. Blogg.se har stora problem och alla svenskar utomlands räknas av någon outgrundlig anledning som spam. Helt korkat och det verkar ta månader för dem att lista ut hur de ska lösa problemet. Tröttsamt!

Nu ska jag ösa ner till gymmet och köra mina intervaller. När jag kommer hem ska jag bänka mig i gungstolen ute på verandan och kombinera jobb med snygg bränna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar Stieg Larssons böcker och flickan som lekte med elden är (enligt mig) bättre än den första.

Jag kommer att skicka min matlista idag, hujeda mig... =)

Sporty Spice sa...

Ja, det luktar sträckläsning.

Ser fram emot din kostdagbok. Spännande! =)

Anonym sa...

Åj, gör du =)
Jag är mer skräckslagen =) för din titt kan jag meddela

Terese sa...

Väntar med spänning på att tredje delen av Larssons böcker ska komma ut i sommar.

... Måste även säga att jag är grymt avundsjuk på dig som får bo i USA, skriva och träna. Du verkar ha ett skönt och spännande liv.