söndag, maj 20, 2007

Långa intervaller

Körde intervaller imorse istället för den vanliga söndags-kickboxningen. Har förmodligen sovit lite knäppt och har haft typ nackspärr i två dagar. Så jag ville inte riskera att knycka till med nacken under boxningen. Körde 25 minuter och så att svetten sprutade. Dessvärre var jag inte hundra procent fokuserad. Hade tankarna på annat håll och glömde återhämtningsintervallerna. Så jag körde sprint i säkert sex, sju minuter. Nåja. Tur att man är ofokuserad åt ”rätt” håll.

Nu ska här söndagsstädas och sen måste vi åka med Polo till hundpensionaten. Svärpäronen är nämligen och hälsar på yngste sonen och den bortskämda hundrackaren ska få ta in på hundspa och bo i egen svit med king size bed, egen ingång och allt. Undrar om det finns minibar. Och om han får ta upp damer på rummet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Berätta mer om hundspat - finns där teakgolv? ;)

Sporty Spice sa...

Det utgår jag ifrån.

Anonym sa...

Bra. Då vill min hanhund provbo där ;) Teak som tik liksom.