lördag, maj 12, 2007

I love intervall

Just kommit hem från gymmet och intervallträningen. Idag gick det som en dans. Trampade på och eftersom att jag var ensam i gymmet kunde jag sjunga med i låtarna (de körde taikwando i salen bredvid och jag hoppas att ingen hörde). Har kommit på att ABBA alltid gör mig på bra intervallhumör. Och låtarna passar perfekt, under nedvarvningen kan man köra i takt och under intervallerna funkar dubbeltempo perfekt. Nu ska jag ta en dusch, fixa kaffe, koka min proteingröt och sätta mig på porschen i min gungstol och bara njuta av att helgen just börjat.

Måste även passa på att tacka er alla för uppmuntrande ord om min blivande pt-karriär. Jag har bestämt mig för att ta licensen och även att göra det med inriktning på Sports Nutrition. Känns helt galet kul! Nu kommer jag ju inte kunna träna er eftersom att vi har en liten pöl vid namn Atlanten mellan oss. Men jag ska lägga upp mina kontaktuppgifter och mejladress och så här på bloggen så kan ni anlita mig som virtuell rådgivare och pt framöver.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tror inte jag vaknar till idag... *S* Nu läser jag fel överallt tror jag... Funderade hur 17 du skulle sitta på en bil i en gungstol... ;) Men så var det jue på verandan!

Puma sa...

Jag hajade också till när jag läste porschen och trodde du hade spontanshoppat lite. :-)
Kul att du tar tag i PT-drömmarna!!!

Anonym sa...

Är i gott sällskap, ser jag, eftersom 1) porche är och förblir en bil - men visst, jag fattar :) -och 2) jag röstar också för en PT-licens - gärna med inriktning på Sports Nutrition. Det är inte bara coolt, det är DU!

Anonym sa...

Gud vad roligt! =) Då ska jag lätt anlita dig sen :D

Anonym sa...

Vill bara säga att jag just hittat till din blogg och jag gillar den skarpt! Träningsmotivationen höjs alltid till topp efter jag läst lite på din sida. Super! Känns lite kul också eftersom jag tidigare brukar läsa dina krönikor i metro så det känns lite som att jag "lär känna" en kändis :-) Ha det superbra och lycka till med pt-utbildningen! Hälsningar Sara

Sporty Spice sa...

Susanne, Puma & Kesu. Ja, det bleb ju lite svengelska där. Verandan är såklart stället för min gungstol. I min porsche har jag en bean bag.

Ebba. Ja, det får du gärna göra!

Sara. Tack! Och kul att du får träningsinspiration av min blogg. Det är ju syftet. Och en "kändis" vet jag inte om jag är (*ler generat*).