måndag, maj 07, 2007

Helgen som gått

Helgen har verkligen gått i familjens tecken. Massor av middagar och kvalitetstid med mina och Knickedickens föräldrar. Igår var det till exempel krocketturnering hemma hos moster Debbi. Min pappa och uncle Dave tog hem spelet. Själv var jag ganska usel så istället roade jag mig med att dunka ner bågarna i gräset (får inte jag komma igenom ska väl ingen annan göra det heller). På träningsfronten har helgen också varit bra. Körde ett tidigt intervallpass i lördags och i söndags var det bara att släpa sig ur sängen klockan sju för att hinna äta lite innan kickboxningen. Ärligt talat tror jag att man förbränner fler kalorier när man tränar tidigt på söndagsmorgnar. Man känner sig i alla fall så där lite extra duktig.

Idag ska jag köra på som vanligt, styrka (rygg, baksida axel, biceps och mage) och intervaller. Sen ikväll ska vi åka ner till The Surf Club och kolla på Knickedickens första softball-match för säsongen. Ska bli kul. Har du inga planer för kvällen kan du ju roa dig med att läsa mina gamla krönikor i Fitness Magazine. Jag har lagt in nya länkar här i högermarginalen, precis under Mina Metrokolumner.

Inga kommentarer: