torsdag, maj 17, 2007

Gårdagens plåtning

Plåtningen igår gick jättebra. Både min egen och Robert Anderssons där han fotade tillsammans med den svenske Crunch-PT:n Claes Passalacqua. Under den sistnämnda fick jag leka Pontus Hööks fotoassistent och hålla i fotoblixten. Räknar iskallt med byline. He, he. Som vanligt när man träffar andra svenskar blir det en massa prat om visa, working visa, green card och skattefrågor. Fick massor av idéer som jag ska forska vidare i. Den stackars amerikanska fitnessmodellen Summer hade nog ganska skittrist. Hon var förövrigt en sådan där skitsnygg, nätt, petit liten tjej som gör att man själv känner sig som en otymplig tusenkilos heffaklump. Tur att det var Robert och inte jag som tog bilder ihop med henne.

Eftersom att gårdagen mest spenderades i Central Park, på H&M på 5th och ombord på tåget hann jag inte med någon träning. Så idag blir det styrka och intervaller. Tänkte försöka köra två intervallpass. Om jag hinner. Ibland glömmer jag att jag har ett jobb att sköta också. Kan knappt vänta på att få den där licensen så jag får betalt för att hänga på gymmet.

2 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Du blev säkert bra på bild! Stark är lika med snygg.

Tågstationen ligger inte vid Main St här i stan, dessvärre. Om du berättar när du tror du kommer förbi, kanske jag kan hämta dig vid stationen och köra dig nånstans?

Sporty Spice sa...

Hoppas det. =/

Vi kan kanske ta en fika så får du visa mig runt i stan. Vore kul att ses.