måndag, oktober 31, 2005

The fine art of winning

Jag har kollat och det tog "Mats Hård" sex månaders bloggande innan han fick ge ut en bok. Fyra månader kvar alltså för min del. Fast bokförlaget måste ju ha kontaktat honom långt innan. Kanske efter tre-fyra månaders bloggande. När som helst alltså för min del. Bonniers, DN Förlag, Forum, Prisma, Svenska Förlaget, Richters, Wahlström & Widstrand.
Jag är redo.

Fast jag måste kanske börja hänga ut folk lite mer för att väcka bokförläggarnas intresse. Killar jag legat med, arbetskamrater, folk som gjort bort sig, saker som sagts till mig i förtroende. Hm. I ena vågskålen "framgång, kändisskap och rikedom". I den andra "vänner, samvete och moral".
Very tricky!

6 kommentarer:

m sa...

dessutom - VI VET VAR DU BOR!

Sporty Spice sa...

Attans!

Anonym sa...

Du bloggar skitbra, oroa dig inte. Du skule kunna bli nya Paulun kanske, hälsobloggen? Kryddat med relationsteorier och populärkultur. Kan det bli bättre?!

Sporty Spice sa...

Tack Clara! Fast jag vill nog inte bli den nya Paulún.

Däremot hoppas jag att Pauline Nordin från Biggest Looser gifter sig med honom. Då skulle hon heta Pauline Paulún. He, he ...

Anonym sa...

Hehehe... Det vore kul. Jag menade mest att du är bra som du är, jag gillar verkligen din blogg och den peppar mig att sticka iväg till boxersizen!

Sporty Spice sa...

Det värmde. Tack!!!