torsdag, oktober 06, 2005

Desperado

Okej, nu är det officiellt. Jag är desperat. Och behöver hjälp! Så här var det. Körde monsterkondition på Stairmastern på gymmet idag. Till mitt försvar måste jag först säga att jag hade trampat på som en galning i 30 minuter, var således trött och svetten hade runnit ner i mina ögon och försämrat min syn. Anyway. Det kommer en mörkhårig kille och ställer sig på Stairmastern bredvid mig.
Han är ganska söt men eftersom att han står brevid mig är det lite svårt att verkligen spana in honom. Vi står och svettas sida vid sida. Efter ett tag synkar vi tempot och trampar på i samma takt. Känns nästan som vi bondar lite. Höger, vänster, höger, vänster.
Efter ytterligare 30 minuter kliver han av. Jag som bestämt mig för att köra i 90 minuter står kvar. Jag ser hans ryggtavla, hinner spana in hans tajta häck och tänker för mig själv att det där var en ganska läcker man. Mums. Men det är då det händer.
Han. Vänder. Sig. Sakta. Om. Allt går som i slowmotion. Jag har stått och spanat in ingen mindre än Robinson Robban. Jag skyller på mjölksyra, vätskebrist och svett i ögonen. Men ändå. Robinson Robban? Som sagt. Jag behöver hjälp. Jag behöver ligga. Nyss!

2 kommentarer:

Hannah sa...

Hahahahaha! Han har ju legat med "hundratals" kvinnor så han är säkert bra. Not.

Ok. Hantverkaren då?

Sporty Spice sa...

Hantverkaren tror jag att jag gillar när vi inte ses. När vi ses kommer jag på att "javisst sjutton" det var så där han var. Han gör sig bäst på sms-avstånd. För det måste sägas, killen kan sex-sms:a!

Mr Big har jag betämt mig att sluta tänka på. Jag tänker inte på honom nu, inte nu heller, inte nu ... eller vänta. Är det det jag gör? Aargh!

Jaja, jag hinner nog ändra mig ett par gånger om ska ni se. Oroa er inte. Bloggen kommer att även fortsättningsvis att fyllas med pubertala kärleksproblem, förhoppningsvis lite sex och hångel. Men jag ska försöka hålla mig borta från Robinson Robban. Big Brother-Daniel tränar också på mitt gym. Tar honom nästa gång ...