tisdag, oktober 25, 2005

The man in the mirror

Kommer ni ihåg Mr Ironman? Killen som "raggade upp" mig på den där träningscommunityn jag berättade om. Han har messat lite till och från och artig som man är så har man ju svarat. Idag skickade han en bild på sig själv. Om inte jag vore en sådans hyvens tjej hade jag lagt ut den här på bloggen. För jag skrattade så att jag höll på att ramla av stolen. Men jag kan berätta för er hur den såg ut. Alltså en kille som kallar sig Mr Ironman till att börja med. Han skickar en bild på sig själv som han tagit stående framför badrumsspegeln. Han har bar överkropp, ganska hårig bringa, guldkedja och begynnande flint. Själva kameran håller han så att han skymmer halva ansiktet och han tittar ner på displayen så man ser knappt ögonen. I bakgrunden ser man hans gamla rakhyvel och en söndertuggad tandborste.
Alltså vad är det frågan om?
Sen skickade han ett mess till där han frågar om jag fått bilden. Vad ska man svara? Jo, tack men du är nog inte riktigt min typ. Jag tänder på killar som inte plåtar sig själva i badrumsspegeln. Jag tänder på killar med höga kindknotor, inte högt hårfäste. Killar som inte mäter sina biceps. Usch, nu låter jag så där ytlig (vilket jag iofs är). Det är säkert inget fel på honom. Missförstå mig rätt. Men en kille som fotar sig själv framför badrumsspegeln. That does not do it for me.

Jag ska kanske lägga till en betaltjänst på min blogg. För $12,95 får du fri tillgång till alla bilder på badrumskillar och se hela min 10-öringssamling.

Inga kommentarer: