torsdag, oktober 20, 2005

Jag – en silikonbrud?

Jag fick höra något mycket märligt idag. Jag har haft problem att "hitta" mina axlar och få ihop skulderbladen ordentligt när jag styrketränar. Svårare än man tror det där. Omid sa att jag har samma "symptom" som tjejer med stora, tunga silikonbröst! Jag och mina 75B tackar och bockar. Ska till en naprapat och kolla upp det (inte brösten utan de förmodade korta musklerna som kommit av allt tangentknappande). Äntligen en man som kommer att klämma lite på mig. Låt gå för att det bara blir på ryggen och att jag får betala för det. Men vad fan. Man får inte vara petig.

Den 26 oktober är det singelshopping på Debenhams. Något slags jippo där singlar får shoppa med singelrabatt (kondomer, graviditetstest och raffset?), spela roulett (rysk?) och speed-dejta. Kanske ska man gå dit och hitta Mannan i mitt liv. Eller iaf nån att hångla med?

P.S. Mr Big har inte hört av sig denna vecka. Och jag har inte legat med Mads. Surprise, suprise!

Inga kommentarer: