fredag, oktober 28, 2005

Boy you turn me

Jag tog av mig min tröja, slängde den på stolen och la mig ner. Han strök sina varma händer längs med min rygg. Lät dem smeka mina axlar, skuldror, ner längs med hela ryggraden. Först mjukt och försiktigt, sedan hårdare och snabbare. Långsamt lutade hans sig över mig och la hela sin tyngd på mig. Och så knakade det till i hela ryggen. Jaaa, jag var hos min naprapat idag. Vad trodde ni?

Det var länge sedan jag var så avklädd i manligt sällskap. Måste göra oftare. Inte gå till min naprapat (ska i och för sig på återbesök om nån vecka). Nej, vara avklädd i manligt sällskap. Och en annan sak jag måste göra snart igen är att dansa disco. Om man gör det ena först kan det leda till det andra. Har hört att klubben Disco på Öst100 ska vara riktigt bra igen. Dansade mig svettig där i somras. Jag, Anna och tre tokdansanta, underbara bögar. Do a little dance. Make a little love. Get down tonight.

2 kommentarer:

Sporty Spice sa...

Tycker att det verkar lättare - och roligare - att ta sig till Öst100. Men å andra sidan kan utdelningen vara bättre bland lumparkillar jämfört med bögar. Tough one!

Sporty Spice sa...

Usch då. För tidig utdelning är aldrig kul.