torsdag, oktober 13, 2005

Mr Ironman

Jag har just blivit uppraggad. På nätet. Jag är med på en träningscommunity och häromdagen fick jag ett mess från en kille som kallar sig Mr Ironman. Han hade sett min bild och blivit "nyfiken" på mig. Frågade om jag var singel, var jag bodde och vad jag tränade. Joråsåatt. Han själv är idrottslärare och bor i Eskilstuna. Och en missbrukare av smileys (tror att han klämde in fyra stycken i sitt första mess. Om det tycker vi inte). Vet inte hur han ser ut eller hur gammal han är men jag tycker nog att smeknamnet tyder på att han kan vara en 22-årig liten räka. Men vad fan. Man är ju svältfödd. Men å andra sidan, när jag sökte på Mr Ironman på google fick jag upp denna bild. Så det är kanske inte helt fel att vara desperat och singel ett litet tag till …

Inga kommentarer: