onsdag, oktober 19, 2005

Våga välja

Vem skulle du ligga med … han den där alkisen som stinker svett och har ramlat omkull i den där höstacken eller den superspinkiga, datanörden med svårartad acne? Du MÅSTE välja! Kommer ni ihåg det där? Jag och mina två tjejkompisar höll på så där till förbannelse i högstadiet. Jag ska inte säga att jag gör det ofta nu för tiden. Men det händer. Men aldrig om man ser två snyggingar. Nej, bara om det kommer någon riktigt ryslig rackare. Helt plötsligt bara MÅSTE man välja. Sjukt. Jag och Susanne roar oss ibland med att leka "ligga, hångla och döda-leken". Man listar tre personer, säg Göran Persson, Marit Pålsson och Billy Butt. Sen MÅSTE man välja vem man vill göra vad med. Svårare än man tror. Döda Billy, hångla med Göran och … men neeej, inte ligga med Marit!!!

1. Jag MÅSTE ligga med Mads Mikelssen.
2. Jag MÅSTE hångla med Viggo Mortensen (självklart är jag ett sådant bra hångel att han kommer att vilja ligga med mig sen).
3. Jag MÅSTE döda någon dum jävel. Ingen nämnd, ingen glömd.

Inga kommentarer: