tisdag, januari 03, 2006

Världens bästa tisdag

Okej. Detta måste vara den bästa tisdagen någonsin. Jag har just införlivat nyårslöfte nummer 2 och skaffat lokal! Tummen satt långt inne men nu är det ute. Snart kommer ni kunna besöka mig på min ARBETSPLATS på Sveavägen som jag delar med supercoola Elisabet Garcia, en fotograf och en stylist. Grymt kul!

Detta firade jag med en timmes svettig träning på stair mastern. Satan, vad mycket folk det var där idag då. Tydligen ska alla människor bli hälsosamma i år. Nåja, vi får väl se var de är i februari. Kul dock att få fler vältränade hunks och spana på.

Nu ska jag äta, vad jag tror kan vara den godaste hemlagade marockanska kycklingen någonsin. Massor av spiskummin och hoummus. Det enda som saknas är den där supersnygga och smarta killen. Jag har inte fått hångla sedan gud vet när (australiensaren på Kvarnen var det visst). Men jag har sånt flyt just nu så det löser sig säkert. Tralala.

Inga kommentarer: