måndag, januari 16, 2006

Försovning

Aargh! Jag försov mig i morse. Jag hatar att försova mig. Vaknade med ett ryck strax före klockan nio. Tittade mig förvirrat omkring, väckarklockan stod tyst och avstängd på nattduksbordet. Men, men …
Springa runt, runt i lägenheten som en yr höna. Vad ska jag göra? Vem ska jag ringa? Mamma? Brandkåren? Jag som skulle varit på World Class klockan nio och tränat med Omid. Det fick avbokas. Fan, fan. Som tur var hade han en ny tid på fredag. Usch, att försova mig är det värsta jag vet. Man blir helt snurrig och hela dagen blir fel.
Nu ska jag sätta mig direkt vid datorn och jobba fort, fort och sedan åka till gymmet och träna.

2 kommentarer:

Sporty Spice sa...

Spokey! Nu när jag tänker efter tror jag att det var precis 8.46 som även jag vaknade med ett ryck.

Eftersom att jag är min egen chef var det ingen idé att ljuga där heller ...

Sporty Spice sa...

Personalfester på egen hand suger. Och då menar jag inte bokstavligt talat. Att hångla med sig själv är både svårt och tråkigt.