fredag, januari 27, 2006

Olyckan Oledolyckan

Idag var det minst tre supersnygga killar på gymmet. Muskler made in heaven. Typ så där så man skulle vilja gå fram och slicka på deras biceps. Undrar vad de skulle säga då. Om de skulle bli förvånade. Eller skulle man bli anmäld och få medlemskapet indraget? Det får vi kanske aldrig veta.

Senare var det AW med ex-kexet Micke. Vi hamnade på Clarion där halva researrangörssverige hade p-fest. Och fram poppade plötsligt Ted "Olyckan" Åström klädd i äkta Sun Wing-utstyrsel direkt taget ur Sällskapsresan. Micke berättade att när han var på Gotland hade densamme sprungit omkring på en brygga endast iklädd badbyxor med en ölburk nerpulad i dem och skrikit "Det är jag som är Olyckan". Själv har jag blivit utskälld av honom på Stallmästargårdens herrmugg dit jag gick in för att de var tusen mils kö på damernas. Han ställde sig och skrek "du kommer bara in hit för att titta på våra kukar". Snacka oledolycka.

Imorgon är det återigen dags för Clarion-besök, denna gång kulturhångelparty. Jag kommer inte ha ölburkar instoppade i underkläderna.

5 kommentarer:

Gonzalita sa...

Haha, hear, hear, ett par snygga biccar kan få mig att vilja göra de mest onämnbara ting!

Sporty Spice sa...

Men frågan är ju om du kommer att gilla det Cliff ...

Gonza, skönt att höra att man inte är ensam om att "gå igång" på ett par glänsande biccar.

Sporty Spice sa...

Men om jag binder ölburkarna i ett snöre och knyter fast i byxlinningen och springer runt, runt och skriker "Just Married" då?

Jag kan slicka på dina biceps om du vill.

Sporty Spice sa...

Har du träningsvärk? En kille i min smak!

Sporty Spice sa...

Me like!