torsdag, januari 26, 2006

Så här ligger det till

På gång:
1. The Lovely Mr V har tappat styrfart. Verkar inte bli mer än en Internetromans.
2. Mr Big hör av sig då och då men han är i en "svacka" just nu. En liten livskris verkar vara populärt. Oh well.
3. Glenn Myrthil. Är det fler än jag som saknar hans inlägg? Nåja, mister du Glenn står det tusen åter.
4. Mads och Viggo. Nej, vi har inte lyckats få till det än.

Bubblare:
1. Cliff Barnes har potential.
2. Alla kulturnissar som jag tänker stöta på i helgen på Odd Goes At Large-partajet.
3. Amerikanska kryssningsresenärer.
4. Berusade killar.

Männen i mitt liv just nu är alltså:
1. Omid Dadary, min PT och guru.
2. Darren Phillips, min frisör.
3. Simon Nitzsche, min webmaster.
4. Pappa.

7 kommentarer:

Sporty Spice sa...

Du är skånsk. Du pratar skånska. Du är kanske kusin med Mads. Kanhända har du hus på Österlen. Du är rolig. Du kan stava. Du verkar snygg. Kan inte bli mer rätt än så.

Gonzalita sa...

Shit! Glenn! Jag saknar också Glennmannen som fan! Glenn, vaaars ääääääääääär du männska?!
Kom tillbaka pronto!
The SportySpice Hangaround-gang needs you!
=)

Sporty Spice sa...

Glenn! Du lever! Men för att behålla plats nr 3 på "på gång-listan" måste du skärpa till dig. Du vet, jag lyfter upp Cliff snart och så hamnar du bland bubblarna och de berusade kryssningsresenärerna.
Du måste kanske ligga med mig snart ...

För Cliff pratar skånska och plockar massor av poäng vettu. Dessutom låter han snygg. Och smart.

Sporty Spice sa...

Nej, nej ... jag ska ligga med berusade kryssningsresenärer.

Hur ska du avancera på listan? Minns inte the speed dial-avsnittet på rak arm.

Sporty Spice sa...

Oj, jävlar! Är det fler än jag som inte fått ligga på ett tag? Det är inte bra att gå och bära på så mycket frustration Glenny ...

Gonzalita sa...

Hahahahaaa, jaaauu knääcker maaaaiii!!!

Sporty Spice sa...

Hon säger att hon "knäcker sig" vilket betyder att hon tycker att någonting var väldigt roligt.
/Översättningspatrullen