måndag, januari 30, 2006

Jennifer & Jag

Började dagen med Omid som vanligt på måndagar. Kan meddela att jag numera klarar av 50 kg i benböj. Tungt! Och mycket intressant för er läsare. Sen åkte jag in till redaktionen och tog en ny bylinebild till min krönika eftersom att jag såg ut som en asförbannad och galen psykopat. På den nya bilden ser jag bara galen ut. Asch, jag är snyggare i verkligheten. Bara att tugga i sig.
Var förövrigt lite halvjobbigt att åka t-bana imorse. Men ingen pekade finger åt mig så det gick bra. Nu förstår jag exakt hur Jennifer Aniston måste känna sig. Jobbigt med publicitet ...

Imorgon väntar ännu ett spännande program. Först ska jag svänga ihop en text till Fitness Magazine. Sedan lunch med Åke Persson på Allt om Resor. Sedan konditionsträning på WC. Och till sist det bästa av allt. Det är första gången på min klätterkurs imorgon kväll. Ska bli kul som fan.

Inga kommentarer: