torsdag, januari 12, 2006

Lös och ledig

Idag tänker jag lyxa till det och ta ledigt. Ja, ni hörde rätt. Ta ledigt. Jag har gjort allt det jag ska. Eller nja ... bokföringen haltar och jag skulle kunna sätta mig och ringa några samtal, kanske skicka några mail och se över artikelidélistan. Men icke. Jag hamnade framför datorn hela helgen så det är inte mer än rätt. Solen skiner och jag tänker bege mig ut på en uppfriskande långpromenad (powerwalk på träningsspråk) och när jag kommer hem ska jag dricka varm choklad. Med fördel framför tv:n och Oprah och Tyra. Sen skuttar jag iväg till gymmet och kör kondition (att vara ledig innebär inte att jag inte tänker träna, no Sir). Sen när jag kommer hem tappar jag upp ett bad, kanske gör jag en hårinpackning och ansiktsmask. Och som kronan på verket ska jag kolla på min nya dvd Askungen. Hurra!

2 kommentarer:

spanne sa...

Bra gjort! Jag bugar mig djupt Queen of Freelance

Sporty Spice sa...

Asch då ... *ler blygsamt*