tisdag, januari 10, 2006

Playing hard to get

Fick ett mail från The Lovely Mr V idag. Har inte hört ett ljud från honom på en vecka så jag hade nog gett upp hoppet lite. Men mailet var lite slätstruket för min smak (och för att vara efter sju dagars tystnad). Så jag tänker nog inte svara. Idag i alla fall.

Imorgon har jag stora shoppingplaner. Ska shoppa bärbar dator, B12-vitaminer, nya almenacksblad till min Mulberry (som jag förövrigt haft sedan 1988) och en röd träningsjacka från Adidas med sån där skön retrokänsla.

Kunde inte låta bli att göra några test till. Jag är mest lik Miranda i Sex and the City, min tvillingkändis är Gwen Stefani, som superhjälpe är jag Buffy the Vampire Slayer, om jag vore en choklad skulle jag vara mörk och testet "Are you a good girl or a bad girl" visar att jag kanske inte helt oväntat är en bad girl.

1 kommentar:

spanne sa...

"Trendsetting, unique, and stylish". Som jag.