måndag, januari 23, 2006

Otur i kärlek

Nu går det så bra i mitt yrkesliv att det förmodligen kommer att ramla ner en straff-istapp i skallen på mig vilken dag som helst. Eller så kommer jag att halka i hundbajs. Eller så får jag inte hångla eller ligga så snart som jag hade hoppats på.
Har just fått in två SKITROLIGA jobb. Det ena är en ny tidning som jag ännu tyvärr inte kan eller får säga så mycket mer om. Återkommer i mitten på mars, promise. Det andra är att jag fått gigget som krönikör på Sveriges största morgontidning. Helt sjukt bra. Men som sagt. Istapp, hundbajs och celibat är kanske priset man får betala.

7 kommentarer:

Hannah sa...

Go girrrl!

Gonzalita sa...

Det är ju hur coolt som helst, klart det inte kommer straffa sig på något sätt! ENJOY the ride tjejen, njut av framgångarna och kicka dom där strafftankarna åt helvete under nästa träningspass.

spanne sa...

Instämmer! Får men bra våg så är det meningen att man ska surfa på den. Heja, för fan! (Har jag sagt.)

Anonym sa...

Du skriver skitbra, ska bli kul att läsa krönikorna om jag listar ut vem du är också!

Sporty Spice sa...

Jag hånglar helst inte med Office-gemet. Datakillar är inte min påse. Om jag får välja. Halvkusiner till Mads ligger däremot bättre till.

Sporty Spice sa...

Jag är desperat OCH kräsen. En krånglig kombination.

Sporty Spice sa...

A match made in heaven?