onsdag, januari 25, 2006

Flirtfejs

I förmiddags var det dags att plåta bylinebild till krönikan. Tanken var att se lite flirtig ut eftersom att den ska handla om singelliv, snygga karlar och sex. När jag fick se bilderna blev jag lite rädd. Är det sådär jag ser ut när jag försöker flirta? Inte konstigt att man inte fått ligga på ett tag. Fast jag ser å andra sidan denna krönika som en enda gigantisk kontaktannons. En miljon dagliga läsare. Någon av dem måste väl ändå vara en snygg och sportig kille?

Sen lunchade jag med Sissi på mycket trevligt litet retrohak på S:t Eriksplan. Vi festade till och med loss med en liten kaka till kaffet. Men som Sissi sa: den är nyttig, det är ju russin i!

Nu ska jag brygga mig en stor kopp kaffe och kolla på några avsnitt av Sex and the City. Jag måste ju få lite inspiration till min nästa krönika. Ännu en tuff dag på kontoret ...

1 kommentar:

Sporty Spice sa...

Han lär ju börja nu om inte annat ...