måndag, januari 09, 2006

Jag är kräsen

Gjorde ett testet "How do men see you" och det visar sig att jag är kräsen. Men mest beroende på att jag inte är ute efter en stilla flirt. Hm? Det var ju just det jag trodde att jag var ute efter ...

Men See You As Choosy
Men notice you light years before you notice them
You take a selective approach to dating, and you can afford to be picky
You aren't looking for a quick flirt - but a memorable encounter
It may take men a while to ask you out, but it's worth the wait


4 kommentarer:

Hannah sa...

Eftersom jag är test-slav kunde jag inte låta bli. Jag är tydligen desirable. *rodnar*

Sporty Spice sa...

Ser MÄN dig som playful? Ja, då förstår jag att du känner dig smutsig. Och kanske lite öm? =)

spanne sa...

Äntligen har jag hittat alla de där härlig testerna. Gjorde "heroine", "godess", "how do men see you" och "Which sex and the City..." ( förutsägbar, jag?) och blev
Buffy the Vampire slayer, Phsyche, Desirable and Carrie.
Jag måste fråga mig: Är jag en hippie?

spanne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.