tisdag, januari 03, 2006

Tisdag

Klockan är strax efter 11 på förmiddagen. Och jag har hunnit käkat en fiberrik havregrynsgrötsfrukost, druckit en kopp kaffe (med en mumsig skopa Irish Cream-kaffe), börjat rensa ur lite skräp som ska slängas i den av hyresvärden utställda containern, skrivit klart två artiklar till Metros Fitnessbilaga och är på god väg att bli klar med den tredje. Senare idag ska jag på jobbmöte med min favoritchef Elisabet Garcia (det var hon som startade Allt om Resor) och direkt efter det ska jag till gymmet och svettas i minst en timme på stair mastern (trots att jag har sådan träningsvärk efter gårdagens pass med Omid att jag knappt kan gå, satan vilka grymma ben och rumpövningar jag fick köra).
Tisdagar är tydligen min dag.

5 kommentarer:

Gonzalita sa...

Shit vilket driv! Am superimpressed! Det är det jag säger Sporty - you THE inspiration girl!!!

Sporty Spice sa...

Igår gjorde jag INGENTING! Var och träna sen låg jag i soffan och kolla day time tv och snacka i telefon hela dagen och kvällen ... =)

spanne sa...

Jag håller med Gonzalita. E super impressed and Sporty är defenitivt inspiratonen i dessa dagar då jag håller på att dö av leda.
Old job countdown: 30 days
Caribbean countdown: 36 days - correct, Sporty?
Bikini status: Post Champagne damage control will tell

Gonzalita sa...

Sporty, du måste ju grunda inför Queens of the Caribbean-kryssningen, visst? Färglada karibiska drinkar med massa rom i nästa vecka?

Sporty Spice sa...

Love to!