söndag, januari 29, 2006

På den sjunde dagen vilade Sporty

Sköna söndag säger jag bara. Här har jag hasat omkring hela dagen iklädd min asfräsiga pyamas med guldglitterstjärnor och en enhörning tryckt på bringan och med en stor kopp kaffe latte i handen. Självklart har jag satt på mig (efter som ingen annan tycks göra det) mina Adidas-sneakers. Snyggare kan ingen vara …

Jag sov för övrigt 12 timmar i natt. Tydligen var det någon som var lite trött. Men nu är jag lite rastlös. Söndag är min vilodag då jag inte tränar alls. Tråkigt, tråkigt! Men om man ska försöka se det positivt är det bara 18 timmar kvar tills jag ska köra styrka med Omid. Imorgon är dessutom dagen då jag flyttar in på riktigt i Sveavägslokalen. Najs. Den bärbara har dessutom fått både word och exel nu. Office-gemet visade sig vara ingen mindre än Singelpinglan. Behövde varken hångla eller ligga för att få det. Vilket jag iofs inte hade haft något emot. Ja, inte med Singelpinglan alltså. Äh, ni hajjar. Väl?

11 kommentarer:

Gonzalita sa...

Yo!!!
Läste precis premiärkrönikan och säger bara bååållen på futterrna! FABULOUS!

Sporty Spice sa...

Tack. Men satan vad läskigt det var att åka t-bana imorse. Satt där och bara väntade på att ngn skulle resa sig upp, peka på mig och skrika "Titta, där sitter den där singel-sex-galningen". Som tur var var det ingen som gjorde det.
Bilden HATAR jag så det ska tas ny idag. Ser helt psykopatgalen ut. Lär bli forever singel med den bilden! =/

Chefredaktören har faktiskt skojat om det "fasta giget". Jag har lovat honom att ligga runt.

Sporty Spice sa...

Man måste ju ta tillfället i akt. Men jag kan nog inte skriva om Mads för ofta ...

Tänkte däremot skriva om en kille som jag umgås med digitalt och som låter snygg.

Sporty Spice sa...

Hur långt är ett snöre?

Sporty Spice sa...

Eftersom att jag i och med krönikan blivit outad tycker jag att det inte är mer än rätt att Cliff & Glenn kommer ut ur garderoben. Helst nakna, insmorda med ekologisk olivolja.

Gonzalita sa...

Sportygirl,
Hm. Har ekologisk olivolja lägre GI? Eller är det bara pk-faktorn som gör att du hellre väljer den? Organiskt tänkande á la McCartneys/Paltrows, etc, osv?

Sporty Spice sa...

Jag är inte bara sportig. Jag är ekosexuell oxå.

Sporty Spice sa...

Smörj in er i vad ni vill. Bara det blir ordentligt gjort.

Sporty Spice sa...

Asch, där sprack den romansen. Underbart är kort.

Sporty Spice sa...

Förgyll!!!

Sporty Spice sa...

Any day now ...