torsdag, mars 08, 2007

Tummen ur

Igår fick jag så äntligen med mig Knickedicken til gymmet. Han har varit lite avig och haft en massa ursäkter att inte styrketräna. En del bra. En del mindre bra. Men så igår fick jag med mig honom och såklart tyckte han att det var roligt. Vad skulle det annars vara att träna med en sån kul prick som jag? Själv har jag kommit på en smart lösning för att slippa blodiga knogar på kickboxningen (som börjar om typ 1,5 timme). Svettband till handleder funkar asbra som padding. Och så lite bandage och tejp under det. För såret på lillfingerknogen vill liksom inte läka. Och igår kände jag att lillfingret och handryggen var lite domnade, inte att jag tappat känseln eller så. Men det skadar ju inte att vara försiktig. Och efter idag får min knoge dessutom vila ända tills nästa tisdag.

Hannah & Måns Countdown: 2 days

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men - "Time in Koh Lanta", då? :-)

Sporty Spice sa...

Funderade faktiskt på att lägga till Bangkok med det blev så mycket klockor ... Fast är inte Koh Lanta-time samma som Madison, fast när vi är på AM är ni på PM?