torsdag, mars 22, 2007

Arma armar

Oj, vad jobbigt det var att kickboxas imorse. Jag körde ganska tungt i gymmet igår och det kändes. Imorgon ska de få vila hela dagen. Benen ska däremot få känna att de lever. Och för er alla som tycker att jag är en träningsrobot kan jag meddela att jag planerar att slöa i tv-soffan ikväll och mumsa Djungelvrål (tack Hannah).

Dagens USA-snackis: Undrar vad som ska hända i kvällens Grey´s Anatomy. Med tanke på vad som råkade hända i förra avsnittet. Jag säger bara ooops.

Dagens USA-snackis 2: Vad sjutton gör Sanjaya kvar på American Idol? Kan inte alla småtjejer få telefonförbud?

4 kommentarer:

Anne sa...

Ja, härligt med Grey's ikväll! Nedräkningen kan börja.
Ooops, är definitivt vad man kan säga om förra avsnittets slut...
-Anne

Sporty Spice sa...

Såg att kvällens avsnitt går under namnet "My Favorite Mistake". Kan man ju säga, minst sagt. =)

Anne-Marie sa...

Ja vad skall vi göra med Sanjaya? Jag tippar att han kommer att finnas kvar ett tag till. Vi får bara hoppas att han inte konkurrerar ut de allra duktigaste som kan sjunga. Det var litet patetiskt med tjejen som grät. Undras just om hon var ditplacerad? Hmm.

Sporty Spice sa...

Anne-Marie,
Du har förmodligen rätt. Jag tror att något liknade hände i Sverige förra året, en totalt tondöv flickfavorit höll sig kvar. Och grintjejen var onekligen väldigt lämpligt placerad, perfekt kameravinkel. Hörde att hon blivit intervjuad på något morgonprogram. Konstiga saker man kan bli "känd" för. =)