onsdag, mars 14, 2007

Bite me!

SJP har lanserat en egen klädlinje vid namn Bitten. Kläderna, skorna, handväskorna och accessoarerna kommer att säljas på Steve & Barrys Shopping Malls från och med 7 juni. Två dagar före min födelsedag. Perfekt! Enligt Fashionweek Daily kommer kläderna att kosta från $19.98 och nedåt. Så det blir helt klart en utflykt till Meriden, CT där den närmaste mall:en ligger. Så här uttrcker SJP sin filosofi bakom Bitten:
"Women should be able to wear great clothes and not lie in bed at night feeling guilty about how much money they’ve spent. High quality, luxurious clothes do not need to cost as much as we’ve been led to think.”
Yeah, baby!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Åh vad kul att hitta ytterligare en utlandssvensk - och dessutom en som skriver om SJP i det första inlägget jag läser! Härlich! Själv bor jag i Quebec city, Kanada där vi pratar franska.
Undrar om SJP:s designade kläder kan hitta hit?
Jag kommer tillbaka!
hälsningar från Ida

Anne-Marie sa...

Såg din kommentar på min blogg. Kul! Om du går till "Setting" och sedan klickar på "Formatting" så kan du få olika slags format för hur dina inlägg arkiveras. Mer än så vet jag tyvärr inte. Kommer tillbaka till blogg.

Sporty Spice sa...

Ida, Kul att höra från dig! Tyvärr tror jag att Steve & Barry bara finns i USA. Närmast för dig är väl att åka till Michigan eller New York. Men kanske kan man shoppa online?

Anne-Marie, tack för tipset. Ska genast gå in och kolla.