tisdag, mars 20, 2007

Sparkar och maktpromenader

Kickboxningen gick oväntat bra. Ingen värk i knät. Fast jag kompenserade nog med att slå lite extra hårt på boxpelaren så knogarna är avskavda och svider. Pest och kolera eller? Svettig och helt slut gick jag hem, åt lunch och skulle precis hoppa in i duschen då jag tittade ut genom fönstret. Solen strålade allt vad den orkade så jag drog på löpardojjorna och stack iväg på en 90 minuters power walk istället. Så nu är jag helt slut. Starkt kaffe och en näve rostade solrosfrön comming up.

Ikväll är det dags för American Idol igen. Deltagarna ska sjunga 60-talsdängor och jag äter upp min hatt (läs: keps för jag har ingen hatt) ifall totalt planlösa och talangbefriade Sanjaya inte åker ut. Och jag vågar redan nu på mig en topp-fem-gissning: Blake, Lakisha, Chris, Melinda och Gina. Kom ihåg var ni läste det först.

2 kommentarer:

Anne-Marie sa...

Håller helt med dig om Sanjaya. Jag tror han är kvar eftersom yngre tjejer tycker han är söt och gullig. Mina absoluta favoriter är Lakisha och Melinda. De KAN sjunga!

Sporty Spice sa...

Absolut! Och jag gillar Blake, han är cool.