fredag, mars 30, 2007

Iskall Colbert

Det här är det säkert ingen annan än tv-Måns som tycker är intressant men visste ni att Stephen Colbert från Comedy Central´s The Colbert Report har en alldeles egen Ben & Jerry glass? Jorå, Americon Dream heter den och det är "decadent melting pot of vanilla ice cream with fudge-covered waffle cone pieces and a caramel swirl". The sweet taste of liberty in your mouth helt enkelt. Stephen själv säger:
- I’m not afraid to say it. Dessert has a well-known liberal agenda. What I hope to do with this ice cream is bring some balance back to the freezer case.
Han avslutar med ett ödmjukt:
- I will save the world.

Jag tror att det får lov att bli lite glass ikväll i sann liberal anda.

4 kommentarer:

Sivan sa...

Den låter ju grym! Annars är min B&J-favorit Fish Food.... Helt fantastisk ju!!

Sporty Spice sa...

Jag måste dessvärre erkänna att jag gillar konceptet med B&J mer än jag gillar själva glassen. Burkarna är fina, det är all natural och smakbeskrivningarna låter himla gott. Men det är bara lite för mycket gojs i. Och den är lite för söt för mina smaklökar. Men jag blir kanske amerikaniserad och sockerstinn snart ... =)

Måns sa...

Haha, ja visst är det alldeles fantastiskt!
Letade faktiskt efter den i New York senast, dock utan framgång. Men du får gärna buda över några liter!

Sporty Spice sa...

Är det ok med smält glass?