tisdag, mars 27, 2007

A Complaint Free World

Jag är i vanliga fall ganska trött på alla dessa färgglada plastarmband som visar att man är emot sjukdomar, våld och fattigdom eller vad det nu är. Men nu finns "complaint free bracelet". När man sätter på sig det får man inte klaga på någonting på 21 dagar (så lång tid tar det tydligen att bryta ovanan). Klagar man ändå måste man byta handled och börja om på sina 21 klagofria dagar. Armbandet är gratis och man kan skicka efter ett här. Hör man en annan person med armbandet klaga över något måste man själv byta handled ifall man säger åt honom eller henne att byta handled (för man har ju just klagat på personen som klagade).

4 kommentarer:

Sofia sa...

Det är ju LYSANDE!
Vill ha!
Försökte fylla i deras beställningslapp, men fastnade på rutan "Please send me (qty)". Vad betyder det?

Sporty Spice sa...

Förmodligen var det deras server som kraschade igår (prästen bakom idéen var med på Oprah). Försök igen!

Anonym sa...

Plastband är fula men kul. Ska du beställa ett sådan här? Jag fick ett orange med texten "long live the king" på. Snacka om att det öppnar dörrar i Thailand. :-)

Sporty Spice sa...

Jag har faktiskt beställt men kommer nog inte ha det på mig. Jag står fast vid min männskliga rättighet att klaga. Och dessutom klär jag inte i lila. =)
"Long live the King" är ju ascool!