måndag, augusti 28, 2006

Visum i sikte

Imorse var jag tvungen att gå upp klockan 06.00. Inte för att det är någon bedrift i sig men somnar man som jag klockan fyra på morgonen är det jobbigt. Men eftersom att jag hade bokad intervjutid på amerikanska ambassaden studsade jag upp ur sängen utan problem trots två ynka timmars sömn. Sen gick det oväntat smidigt och snabbt på ambassaden. Fick i och för sig vänta i nästan två timmar innan det var tid för min ”intervju”. Den bestod i att småprata med en jättetrevlig ambassadman som förövrigt var ett fan av mina kolumner. Det hela var över på tio minuter och enligt honom ska jag få mitt ettåriga journalistvisum om fem dagar. Fem dagar, people!!! Jag som trodde att det skulle ta minst en månad. Dessutom har Knickedicken fixat extremt bra rabatter på over night shipping hos Fedex så nu slipper jag kånka på massa väskor och betala övervikt på planet. Nu gäller det bara att hitta en lämplig och välartad lägenhetshyrare och sen är jag good to go.

1 kommentar:

buy fildena super active online sa...

sildenafil 100 mg is used to treat high blood pressure in the lungs. is used to treat erectile dysfunction impotence in men for a harder firmer erection. It belongs to class PDE5 indicators and has Citrate as a significant active ingredient.