lördag, augusti 26, 2006

Tiden är ur led

Somnade vid tre igår natt och vaknade med ett ryck klockan tolv. Nio timmars djupsömn och ändå känner jag mig seg. När ska dygnet vända på sig? Det kanske är som Knickedicken säger, de har en bättre tid i USA?

Hela dagen har jag ägnat åt att rensa och slänga. Nu är hela matrummet fullt av svarta soppsäckar. Pedant som jag är stör det mig givetvis att de måste stå där ända tills på torsdag då de ska till tippen.

Jag har precis varit ute och sprungit. Det var nästan så att jag längtade efter lite regn. Solen gassade och det blev svettigt och skitjobbigt. Kan iofs bero på att jag inte tränat på en hel vecka. Men om en vecka tinar mitt gymkort så då blir det andra bullar. Har fyra timmar med Omid som bara ligger och väntar.

1 kommentar:

Sporty Spice sa...

Både och kanske? =)