torsdag, augusti 24, 2006

Ja och nja

Jag tror att jag har lyckats få bukt med jetlaggen. Planen var att somna på rätt sida midnattssträcket och ta hjälp av Valerina Forte (som förövrigt luktar bajs). Direkt efter att jag pratat med Knickedicken i telefon gick jag och la mig. Läste en stund, somnade 22.30 och fick sova hela natten igenom. Så skönt!

Har förövrigt börjat att organisera min packning. På golvet står två kartonger. En märkt ”Saker till Madison!” och en märkt ”Saker till Madison?”. En ja-kartong och en nja-kartong. Konstigt nog är det mest saker i ja-kartongen. Inga stora grejer bara småpryttlar som det känns omöjligt att leva utan.

Jag har inte tränat på fyra dagar. Kroppen har vänligt men bestämt sagt nej. Men idag hoppas jag få slippa tropiska regnskurar så att jag kan ta mig ut på en löparrunda.

Inga kommentarer: