tisdag, augusti 08, 2006

Juvelkanal

Igår kväll zappade jag runt lite på tv:n. Hittade till min förvåning The Jewlery Channel. En kanal typ tv-shop där det bara visas och säljs smycken och juveler. Nämnde det i förbifarten för Knickedicken varpå han berättade att de flesta rika hemmafruarna här i Madison sitter och tittar på det hela dagarna, köper lite grejer online med sin rika makes kreditkort och sen hasar de sig ner till stan, dricker kaffe och skallrar och sen hem och börjar förbereda middagen. Låter inte som ett liv i min smak. Själv fastnade jag framför en asbra kanal som bara visar Vänner, Sex and the City och That 70´s Show. Nu snackar vi!

Gick en ny pw-runda i skogen idag. En riktig trollskog med rötter, snår och spindelväv. På ett ställe var det som att gå i en gammal flodådra, stenar, jord och skit huller om buller. Ganska svårtframkomligt. Måste hitta en annan runda. Har inte tagit mig till gymmet än men det funkar ganska bra med medtaget gummiband och pappa Thomas pilatesboll. Körde axlar och armar igår och idag har jag sån träningsvärk på baksida axel att det är lite svårt att skriva. Skönt. Fast jag saknar blodsmak i munnen och spyreflexer. Svårt att få till utan Omid.

1 kommentar:

buy vardenafil 60 mg online sa...

vardenafil 60 mg it contains belongs to the phosphodiesterase type 5 inhibitor. is a solid preparation mainly intended for the treatment of erectile dysfunction in males. It works by increasing blood flow to the penis during sexual stimulation.