fredag, augusti 04, 2006

Madison

Äntligen har jag fått hångla (and more). Landade igår strax efter lunch och möttes av Knickedicken och en stor blomsterkvast på flygplatsen. Det var inte det enda som var hett. Ute är det 43 grader. Helt galet.

Har dessutom hunnit shoppa havregryn och surdegsbröd på Super Market:en och lokaliserat en perfekt slinga för morgonpromenader och power walks. Och om jag hittar en motsvarighet till Kesella Lätt kommer jag aldrig mer hem.

Nu ska vi softa ett tag vid poolen och ikväll ska Knickedicken laga mat till mig och jag ska sippa vin. Vi snackar seriös candle light dinner, baby! Sen kommer Bobby över for drinks. All is good!

1 kommentar:

m sa...

"(and more)" ska bli min nya tagline. Inte för att jag är en film eller så, men för att jag behöver en tagline. I say: Fresh tagline!
Nä, men nu ska jag gå ut i Stockholmsnatten. Den är faktiskt het. Jag sitter i mitt kök med fönstret öppet, på gården spelar de kubb och låter lyckliga. Hettan skulle försvinna, sa vädergudarna på teve. I vanlig ordning hade de fel.