fredag, november 25, 2005

Spritfesten

Idag har jag kommit så nära en hemmafru jag någonsin kommer att komma. Jag har gjort hemmarostade nötter med chili och lime, jag har dammat av alla mina vodkaflaskor, lagt en pyramid av citroner i en skål och plockat fram de fina cocktailglasen. Och nu ska jag gå till McDonald´s och köpa en kasse is till kvällens spritfest. Fan jag känner mig så händig. Snart ringer de väl från Äntligen Hemma och vill ha med mig i deras team. Fast då får jag vänligt men bestämt förklara att jag hellre vill kliva ombord med killarna i Roomservice. Johnny och Mattias är ju bara så söta. Nu är visserligen snickar-Björn från Äntligen Hemma också söt (och faktiskt med på min Ligga-lista) men Johnny och Mattias är ju två. Dubbelt så kul alltså.

2 kommentarer:

m sa...

Tänk vad roligt ni har just nu. Och här ligger jag i sängen med huvudvärk och tittar på Lost.
Life is not fair, I tell you!
Förväntar mig dock en fullskalig rapport här på bloggen i morgon. Och skulle det hända saker som av ngn anledning inte passar sig att basunera ut offentligt går det bra att mejla.

Andrea sa...

Och jag sitter och jobbar... Ingen huvudvärk dock.