onsdag, november 09, 2005

Inget jävla paket del III

Jag vet fortfarande inte vad det är i paketet. Men däremot har jag lyckats lösa problemen med utlämningen. Tror jag. Jag kommer att sätta upp en lapp på dörren, en slags fullmakt, där jag säger att det är okej att Box Delivery-gubben ställer paketet utanför min dörr. Men är det något jag har lärt mig så är det att man inte ska ropa hej fören man har det danska paketet i sin hand. So to speak. Men går allt enligt planerna vet jag vad det är i paketet imorgon kväll.

Och jag tänker berätta för alla utom Glenny.

2 kommentarer:

Hannah sa...

Det är i morgon kväll nu.

Sporty Spice sa...

Glenny. Hur svårt kan det vara att ta reda på? Du heter Glenn så du kommer väl från Göteborg. Du gillar fotboll. Du har haft en blogg sedan i somras men inte skrivit ett enda inlägg. Du är ingen hejjare på att länka eftersom att varken den till Micropopcorn eller Mats Hård funkar. Du håller på Djurgården. Du är ganska rolig. Du kan stava.

Jag ska sätta mitt vassaste folk på fallet. Jag börjar att leta på kvällstidningarnas sportredaktioner ...