onsdag, november 02, 2005

Micke P

1 181. Så många tecken innehöll dagens artikel i Aftonbladet om hur Micke P och Sanna Lundell stannade vid en bensinmack för att handla. Och ändå krävdes det fyra (!) journalister för att svänga ihop denna historia. Det är typ 300 tecken var. Bylineraden ser nästan längre ut än själva artikeln. Lyssna på det här:

Mikael Persbrandt hoppar ut ensam och går in. Sanna Lundell sitter kvar tillsammans med ett barn i knät. Hela situationen andas hemlighetsmakeri.
-I normala fall hade väl sällskapet följt med in. Men det kändes som om de inte ville synas för mycket ihop, säger ett ögonvittne.
Efter en stund kommer Mikael Persbrandt ut med fyllda kassar.

Jag tror ta mig fan att jag skrattar ihjäl mig! Vilket DRAMA! Visst är det en stor grej att Micke P ska bli farsa. Och visst läste jag det. Men c´mon! Undrar vad som händer om det skiter sig med Sanna. Kommer pappa Uffe att skriva en taskig sång om det, precis som han gjorde efter bråket med Josefine Nilsson?

2 kommentarer:

Gonzalita sa...

Allvarligt talat - vilka gener ungen får, Lundell till morfar och Persbrandt till farsa, kan bara sluta i....bärsärkagång på Café Opera? Sits i Svenska Akademien? Oscarsstatyett? Idol 2020?

Sporty Spice sa...

Det blir lixom den ultimata människan. Det bästa (eller det sämsta) av två världar ...