måndag, november 07, 2005

Inget jävla paket

Gick till postutlämningsstället för att hämta mitt 17 kilo tunga paket från Danmark. Men icke. Det hade inte kommit något. Grrr. Och nu har jag tappat bort den där lilla avin så jag vet inte ens vem jag ska ringa och fråga. Tror att det var Box Delivery som skulle köra ut det. Kan man ringa deras växel och säga att man tror att man eventuellt kan tänkas ha ett paket från någon med något hos dem någonstans? Och att det kan tänkas stå Mads och Hanteras Varsamt på ena kortsidan. Inte?

Nu är det tio minuter kvar till Fredrik & Filip släpper loss på Ibiza. Not to be missed.

7 kommentarer:

Gonzalita sa...

Åhnejje, vilken antiklimax!!!
Hoppas det kommer tillrätta.

Sporty Spice sa...

Om inte så kommer jag gräma mig över denna paketfadäs resten av mitt liv. På min dödsbädd kommer jag väsa och med en skinntorr hand vinka till mig min förstfödde och mumla någon osammanhängade om ett danskt paket. Och sen när jag är död och barn och barnbarn rensar ur mitt hus i Äppelviken hittar de, längst ner i en låda, en gulnad avi från Box Delivery ...

Gonzalita sa...

Det är ju en deckare för bövelen! Skriv genast ner fortsättning, skicka till väl valt förlag för bästsäljarsuccé och sköna millar på banken. "Sporty och det danska paketet" eller "Sporty får ett danskt paket". Fast det kanske låter mer gladporrigt än mystiskt?

Andrea sa...

Tänk om det är en sån där fusk-faktura grej...? Du har ju eget företag...

Sporty Spice sa...

Men det har inte kommit någon faktura ens ... Bara ett meddelande att 17 kilos paket från Danmark är på ingång.

Andrea sa...

Du måste ju hämta ut det! Nu! jag måste få veta vad det är!

sorry... har ett lätt blodsockerfall...

Gonzalita sa...

Bloggvärlden håller fortfarande andan!
Och börjar bli lite lätt blå i fejjan...