tisdag, november 15, 2005

En bra dag

Idag försov jag mig. Vaknade med ett ryck och fattade inte var jag var. Yrade runt en stund och funderade på vem jag skulle ringa. Mamma, brandkåren, fröken Ur? Hetsade iväg till naprapaten. Tennisarmbågen är fortfarande inte bra. Tröttsamt. Men efter det blev dagen bara bättre och bättre. Träffade Hannah och fick två superduper-roliga jobb. Eftersom att jag vet att hon läser detta kan jag även passa på att säga att hon är väldigt snygg och smart också. Sen bestämde jag och chefen på Fitness Magazine att jag bara kommer att vara frilans för dem i fortsättningen. Vilket passar mig perfekt. Det är ju det jag vill. Sen svängde jag förbi gymmet och stod och nötte på crosstrainern i 45 minuter. Som sagt. En bra dag so far. Fast jag har inte hånglat på 46 dagar. Det drar ju ner det allmänna betyget något. Men dagen är inte över.
Kanske kan jag hitta en utmattad man, som inte orkar säga nej, på spinningen ikväll?

Kom på att jag vill göra ett tillägg på min liggalista. Ursöta och überhändige snickaren Björn Christiernsson från Äntligen Hemma. Han gillar iofs motorcross och det känns väl sådär. Men favoritmöbeln är sängen. Såja.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Får man lov att fråga vad det är du arbetar med? Mycket nyfiken, flåt.

Hannah sa...

Ok. Hur mycket ska du ha för att du skrev det där om mig?

Hälsar Hannah-snygg-och-smart.

Sporty Spice sa...

Sätt in en tusing på mitt konto så är vi kvitt. =)