lördag, november 12, 2005

I´m back baby

Ordningen är återställd. Livet har långsamt börjat återgå det normala. Paket-tiden är förbi, jag måste lägga det bakom mig och gå vidare. Idag klev jag upp tidigt, för att vara en lördag i alla fall, och åkte till gymmet där jag gick på ett spy-jobbigt spinningpass. Efter det ställde jag mig och trampade på crosstrainern och kollade på någon repris av Dr Phil. En tjej som blivit mobbad i skolan konfronterade sin plågoande. Mycket tårar och tandargnissel. Från tjejerna på tv alltså. Sen gick jag in på Västermalmsgallerian och H&M i hopp om att några nya Stella-grejer kommit in. Icke. Köpte istället Madonnas senaste och en badrumsmatta. Och vad har kvällen i sitt sköte undrar ni nu. Ja, det blir middag och vin nere på stan med min fenomenala tjejkompis tillika supermassör Carlotta. Men det blir nog inte så sent, har högtflygade gymplaner till morgondagen. Tänkte köra ett dubbelpass med spinning och pilates.

Sporty is back.

Inga kommentarer: