tisdag, november 08, 2005

Inget jävla paket del II

Idag har jag lekt detektiv. Luskade reda på att det var Box Delivery som skulle delat ut mitt paket. Men eftersom att jag slängt avin kunde de inte hitta något när jag ringde. Så jag blev kopplad och kopplad och kopplad. Och slutligen bortkopplad. Men sen kom jag fram till en urtrevlig kille som letade i sin lilla dator och lyckades få fram kollinumret. Och det stod att de skulle köras ut idag. Hurray! Men dessvärre stod min hemadress på paketet (precis som i fredags) så paketkillen lär ju inte ha kommit in genom porten och eftersom att jag varit ute på jobb kunde de inte lämna ut det eftersom de tydligen vill ha en signatur. Nåja, nu har jag numret så jag kan ringa Box Delivery imorgon igen och fråga vad som händer. Bara för att det just nu råder pakethets på bloggen är det säkert bara 17 kilo dansk skit i det.
To be continued …

6 kommentarer:

Gonzalita sa...

I´m waiting to exhale!!!

Sporty Spice sa...

Hm. Först insinuerar du att jag är gammal. Sedan att ett paket är intressantare än jag. Du plockar inte poäng käre Glenn.

Jag har förövrigt nyheter om paketet. Men jag förespråkar kollektiv bestraffning så nu får INGEN veta något mer om det.

Jag är sträng.

Gonzalita sa...

Meh, nejje!!!
Du kan ju inte låta nyfikenheten hålla andan och dö en långsam och hemskt plågsam död bara för att glenn är ett as!!!
Berätta om paketet nuuuuuuu!

Sporty Spice sa...

Om Glenn avslöjar sin identitet och sätter in en stor summa på mitt konto så kanske jag kan tänka mig att avslöja mer om det rådande paketläget ...

Gonzalita sa...

Kom igen Sporty, du kan ju inte låta en anonym jävel break your composure!

buy tadalafil depoxetine online sa...

super vidalista is used for treating the problem of erectile dysfunction and premature ejaculation in men. it increases the blood flow to the male genital organ widening the blood vessels leading to a hard erection required for sensual intercourse. the heart pumps the excess blood to the channel.