söndag, november 06, 2005

Money, money, money

Varför går helgerna så fort? Man blinkar till och vips är det söndag kväll och snart ska man sova och sen när man vaknar är det måndag. Igen. Jag har visserligen ett jobb som jag älskar. Men. Ibland önskar jag bara att jag kunde vinna en sisådär 40-50 miljoner kronor på Lotto (folk som önskar att de vann en miljon är tramsiga … det räcker ju i max tjugo minuter). Då skulle jag bara åka på massa spa och lyxresorts, shoppa dyra saker i New York, London och Paris. Sen skulle jag resa till varma länder. Karibien, Söderhavet, Indonesien ... Och där skulle jag sola, dyka, göra yoga på stranden. Sen skulle jag resa lite till. Och så skulle jag åka till L.A och köpa ett hus och bli granne med Viggo och sen skulle vi lära känna varandra och så skulle bli kära. Märker ni att jag nästan helt kommit över Mads (efter Hannahs Judaskyss) och istället projicerat min pubertala kärlek mot hans landsman. Framsteg? Inte vet jag. Men eftersom att jag inte ens spelar på Lotto känns allt detta ganska avlägset. Fast det såklart. Jag kan köpa mig en trisslott imorgon på lunchen.

Inled mig inte i frestelse. Jag kan hitta den själv.

3 kommentarer:

Gonzalita sa...

Sporty, Sporty - vad var det i den danska lådan?! Bloggvärlden väntar med spänning! Berätta nu!

Sporty Spice sa...

Jag vet inte!!! Ska hämta ut lådan ikväll efter träningen. Lovar att meddela "bloggvärlden" så fort jag vet.
Spänningen är oliiidlig!

Gonzalita sa...

You bet!
Kanske går det att få Viggo i Nip/Tuck-docka stylee, hurra!!!