torsdag, november 17, 2005

Liggalistan

På allmän begäran kommer här den fullständiga ligga-listan. Jag är fortfarande lite osäker på ordningen. Ska verkligen Brad komma före Morten? Är Jason Lewis värd en nionde plats? Och är Björn Christiernsson verkligen bara en bubblare? Det enda jag är riktigt säkert på är att vinnaren är, och kommer alltid att vara, Mads Mikkelsen. Fortfarande så snygg att det slår lock för öronen. Och på solklar andraplats kommer hans landsman Viggo. En annan sak som jag är ganska så säker på är att jag kan tänka mig att ligga med män som i skrivande stund inte kvalat in på listan. Faktiskt.

The List
01. Mads Mikkelsen
02. Viggo Mortenssen
03. Robbie Williams
04. Johnny Depp
05. Keanu Reeves
06. Brad Pitt
07. Mikael Persbrandt
08. Morten Harket
09. Jason Lewis
10. Ewan McGregor
11. Jude Law
12. David Beckham
13. Jean-Marc Barr
14. Michael Vartan
15. Orlando Bloom
16. Fredrik Ljungberg
17. Robert Downey Jr
18. Fredrik Rydman (Bounce)
19. Rob Lowe
20. Peter Sinding Larsen

Bubblare
01. Björn Christiernsson
02. Andreas Wilson
03. Dogge Doggelito
04. Ola Rapace
05. Angelina Jolie

4 kommentarer:

Sporty Spice sa...

Ok. Får jag se din nu då. Står Natascha, Pamela och systrarna Graaf med så gör jag slut med dig.

Sporty Spice sa...

Fan, du har ju bra smak. Jag kan tänka mig att ligga med alla på din lista också. Fast Tuva har väl inte på en första plats att skaffa? Och Heather avstår jag nog ifrån. Men annars bravo!

Föresten tror jag mig veta vem du är nu.

Sporty Spice sa...

Att du tog med Twin Peaks-tjejer säger en del om din ålder. Sen tog du med både Tuva och Jennifer Lopez. Då började det ringa en klocka. Denna info i kombination med ditt intresse för DIF och popcorn. Ja, sen var det inte så svårt längre ...

Hannah sa...

Vem är han då? Nu blev jag nyfiken.