lördag, november 26, 2005

Dagen efter spritfesten

Spritfesten var en succé. Singelpinglan visade sig vara en oslagbar bartender. Hon skapade inte mindre än åtta FANTASTISKA cocktails. Ett under att vi kunde stå på benen efter det! Det var Sex on the Peach, Pink Surprice och Coconut Delight för att nämna några. Mer sånt!!! Sen gick vi till AG som visade sig vara lite för soft för oss. Men en champagnedrink hann vi med innan vi åkte vidare. Hamnade till slut på Kvarnen. Igen. Ingen att hångla med. Eller snarare ingen som jag ville hångla med ville hångla med mig. Killar som jag inte ville hångla med var däremot mycket intresserade. Att det ska vara så svårt det där! Lite roligt var att Thorsten Flinck satt i en soffa och verkade ganska väck. Tyvärr utan Micke P i släptåg. Hittade en kille som jag tyckte såg ut som en bra hångelkandidat men han var ganska ointresserad. Så jag vände på klacken, påpekade att jag tyckte att han hade fula byxor och små fötter, och gick därifrån. Usch, det var lågt. Men just då kände jag väl att jag gjorde en cool sorti. Och att jag gick därifrån med hedern i behåll. Men det var inte coolt alls. Och inte en enda heder så långt ögat kunde nå. F´låt då för fan.












Hannah sippar på en gul, god drink.












Kerstin och Singelpinglan herself.












Caren var prinsessfin med tiara och bling bling.












Kerstin och Birgitta drack mååånga röda drinkar.









Så här snygg blir man efter åtta cocktails.









Hannah vill tydligen vara med på bild.









- Ska vi hångla?
- Låt mig sova på saken.

4 kommentarer:

Sporty Spice sa...

Saknat mig? =)

Sporty Spice sa...

Det var det vackraste någon någonsin sagt till mig ...

Sporty Spice sa...

Inte mesig. Mysig.

spanne sa...

Förlåt en stött konstnär, men min cocosskapeles hette faktiskt "Cococabana"... ;)) Och jag blandar gärna några drinkar till! Går igång på att krossa is i blender, helt enkelt. En "On smurf", någon? (coctail på hallonsaftstema)